livetruntmigochdig

Alla inlägg den 6 april 2011

Av malin ********** - 6 april 2011 18:16

hej igen jag hade tänkt att berätta lite om mig och att jag gillar en kille som går i min klass. Det är skola i morgon och jag vill bli i hop med honom men har frågat han 2 gånger  och gissa vad svaret blev gissa gissa gissa:NEJ så klart men ger aldrig upp mitt hjärta för jag e så förelskad men har tre saker att göra med han  imorgon om det funkar så tror jag han börjar att gilla mig men vi får se...



1:att skoj jagga han och kittla honom hihi:)


2:att säga gud men wow vad snygga converse du har hej då.


3:att säga hej till  han ..

Och i dag så var jag med sofia men det var assa kul vi mötte samuel min andra klass kompis och han ville typ vara ensam men vi var med han endå . sedan sparkade vi lite fotboll la la la la la...........Ohhhh shit asså vad kul vi hade kul.Jag skall såva hoss sofia på fredag-lördag och vi kommer göra en massa bilder men också videoklipp och det skall bli så jäkla kul.Jag vill också ha converse fast blåa eller gråa eller vita convers men det var nog snakat om mig vi ses bitchesneh skoja bara<333 bye babys hej då på er<33

Av malin ********** - 6 april 2011 18:07

hej det e jag som e malin och dätta är jag på bilden  äh och denna bloggen kommer att handla om mig och kille som jag älskar (fast vi e inte i hop)aja nu börjar äventyret men hahah skoja bara hej då ses i andra inlägget<3

Presentation


hej jag heter malin och hoppas att ni gillar min blogg ses bbs

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards