livetruntmigochdig

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

hahahha det var rätt kul<3

Av malin ********** - 7 april 2011 19:51

hej hej igen jag skulle bara säga förlåt för i går jag glömde skriva godnatt!! Men jag har just städat hela min lägenhet/radhus med MAMMA och nu vet jag hur det käns att vara en hemma fru hihi men a jag som sagt så skall jag såva hoss min älskling asså sofia och vi skall ju så klart ha skit kul eller hur men jag saknar  er alla från torslanda och gråbo och alla som läser detta....  Asså har typp tråkigt  men jag har  eller har städat mitt rum ni får se bilder p det sedan asså där nere men jag sitter och e inne på data nu men jag skall gå upp och ta några finna bilder på mitt rum osv...  så här kommer dom  och min lilla tvn  till slut men inte minst  jag när jag är 3-4 år hihi  hihi ah det var då och nu e nu men nu kommer  den efter länkta DAGENS outfit..

så vad tycker ni om kläderna ja nej skoja bara jag hör ju inte svaren igenom datan men jag skall snart gå ochlägga mig för kl.21:00 snart för börjar kl.8:15 ochmåste det typ ne bah skoja hihi men jag skall till skolan tidigt i morgon så jag måste det för att orka hela dagen i morgon för skal ju ut på disco me sofia saknar henne redan men aja ses bloggtittare Hej dåååå bbs<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin ********** - 10 april 2011 20:00

hej hej nu kommer lite bilder på mina älsklingar  här nere så ser ni amanda och jennifer sorry pauolina du var ju inte med.. sedan andra bilden sofia tredje bilden  martina och jag jag e den suddiga bilden på fjärde bilden e min gulliga älskling knal...

Av malin ********** - 10 april 2011 19:55


här visar jag björns hus mitt nya hus snart hihi och mitt rum men här nere kommer jag<3     ...

Av malin ********** - 9 april 2011 21:02

förlåt för det dåliga upddaterandet med inlägg jag har ju varit hos sofia men nu kommer ett nytt inlägg eller ett kort och ett ganska långt... bye<3   ...

Av malin ********** - 8 april 2011 06:57

hej hej det här blir ett kortt inlägg för jag måste snart gå till bussen  men jag skall ju ta med mig min lila data till sofia så det blir ett eller två inlägg med videoklipp och bilder men vi ses senare i dag    hej då bbs ...

Av malin ********** - 7 april 2011 21:03

Ville bara upprepa det att jag ÄLSKAR er  alla som läser dettaoch alla i hela världen  GODNATT alla små bbs<333 love ya:) ...

Presentation


hej jag heter malin och hoppas att ni gillar min blogg ses bbs

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards